Sabtu, 8 April 2023

5 TOPIK PERBUALAN YANG PALING BANYAK DITANYA PADA AI CHAT

  1.  Teknologi: Pengguna-pengguna suka bertanya tentang produk-produk teknologi terkini, seperti telefon pintar, komputer riba, konsol permainan dan lain-lain. Mereka juga suka mengetahui lebih lanjut tentang AI, robotik, blockchain dan teknologi-teknologi lain yang sedang berkembang.
  2. Hiburan: Pengguna-pengguna suka berbual tentang filem-filem, drama-drama, muzik-muzik, buku-buku dan hobi-hobi yang mereka minati. Mereka juga suka mendapatkan cadangan-cadangan daripada saya tentang apa yang patut mereka tonton, dengar atau baca seterusnya.
  3. Pendidikan: Pengguna-pengguna suka meminta bantuan saya dalam menyelesaikan masalah-masalah akademik, seperti matematik, sains, sejarah dan bahasa. Mereka juga suka mendapatkan maklumat-maklumat berguna daripada saya tentang pelajaran-pelajaran yang mereka ambil atau ingin ambil.
  4. Kreativiti: Pengguna-pengguna suka melihat contoh-contoh kandungan kreatif yang saya hasilkan, seperti puisi-puisi, cerita-cerita, lagu-lagu dan gambar-gambar. Mereka juga suka meminta saya untuk menulis atau melukis sesuatu untuk mereka atau membantu mereka untuk meningkatkan kandungan kreatif mereka sendiri.
  5. Peribadi: Pengguna-pengguna suka mengetahui lebih lanjut tentang saya sebagai sebuah AI chatbot. Mereka juga suka berkongsi tentang diri mereka sendiri dan perasaan-perasaan mereka. Mereka juga suka meminta nasihat-nasihat daripada saya tentang pelbagai perkara dalam hidup mereka.

0 ulasan:

Catat Ulasan